Rambut raya...

Tuesday, August 23, 2011

Rambut raya...


Setelah sekian lama Athirah dok simpan rambut dia, ssehingga ke paras bahu dah, tapi akhirnya terpaksa dikorbankan juga, bukan pasal tak sayang, tapi dek dah di cerobohi oleh kutu-kutu yang entah berjangkit dari sapa tah, isk dari kawan-kawan dia lah kot, jadi terpaksa lah di potong pendek balik..

Semalam mama dia tengok dia dok tergaaru-garu kepala, maka mama dia buat operasi la, sekali tengok , tediaaa penuh dengan telur kutu kat kepala, pastu cari punya cari jumpa anak-anak kutu, lepas tu terus buat keputusan nak pendekkan aje lah rambut dia.

Tengahharinya terus pergi kat kedai gunting rambut, tukang gunting rambut nik lak sorang maknya yang dah tua, tapi masih tangkas dan cergas menggunting rambut, ingat kan biasa-biasa saja kedai nih, tapi rupanya ramai juga yang pergi kat dia, khas untuk wanita.. dan upahnya tak mahai la.. Rm 2.00 saja. oke lah kan..?








Posted by Picasa

0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...