Skip to main content

Kali pertama berbuka di luar tahun ni..

Tahun nih, ini lah kali pertama aku berbuka puasa selain dari di rumah dan juga rumah mertua, hmm kat umah ipar duai pon tak dak tahun nih, di rumah aku juga takdak majlis berbuka.. isk pasal aper ye tawun nih..sunyi sopi jer...?

Okeh majlis berbukanih sebenarnya bukan jemputan untuk aku, tapi semata-mata majlis berbuka bersama pelajar mem aku, depa buat satu projek dan mem aku yang jadi pemantau saja.. kiranya projek student la.. bagi memudahkan depa buat saja kat premis makan segera Chicken Burger Behor Temak Perlis..  berbekalkan kurma dan tembikai sumbangan kami, maka berbuka lah pulak dengan Chicken Chop kat sini..  plus nasi goreng yang disponsor student... apa-apan pon sedap juga chicken chop dia, akhirnya kenyang juga kami kat situ..










Posted by Picasa

Comments

Popular posts from this blog

Salam Ramadhan

Majlis Pelancaran Karnival Membaca!

Jom Hiking daa