Hari-hari mau.....

Saturday, August 6, 2011

Hari-hari mau.....


Semenjak puasa nih, hari-hari nak.. nak makan ikan bakar, nampak gayanya macam ni lah makanan yang dapat di terima oleh mama, dan suda semestinya abah.. okeh ikan nih tak der la besar pun dalam sekitar 400 - 500gram sajo, kalau harga sekilo ikan jenahak , gerut dan sengangkatannya dlm rm22 mcm tuh jadi dapat dalam bawah dari rm10 seekor.. itu la budgetnya.. he he tapi kalau pi tempat ikan bako kokman-koman pon 18rm tuh.. okeh la kan.. bako jer, bako sendiri.. dengan menggunakan dapur magik kat bawah nih.. janji sodap daa,,,,

Posted by Picasa

0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...