Skip to main content

Selamat Hari Bapa

Selamat Hari Bapa! Biarlah tak de sapa nak wish kan aku, tapi biarlah aku saja yang wishkan diri sendiri, biarlah aku celebrate sendiri, biarlah tiada hadiah dari sesiapa, kerana aku paham, dua orang bebudak nih mana lah paham apa2 lagi kan, dah tu mama lah masih lagi miaw-miaw kucen, jadi emosi masih lom stabil... hadih yang tak ternilai bagi aku ialah dua-dua mereka ini cargas, sihat, dan riang ria selalu, malahan hadiah yang 'belum terucap' itu sebenarnya lebih memberi nilai tambah pada aku, hingga tiada hadiah secantiknya.. so no gundah2 lah..

Buat bapa-bapa lain, masing-masing dah dapat anugerah, jadi hadiah-hadiah lain sebenarnya tetap memberi nilai tambah pada anugerah yang sedia ada.. dan masing-masing dengan habuan dan rejeki masing-masing, jadi rileks aaa....
Posted by Picasa

Comments

Popular posts from this blog

Salam Ramadhan

Majlis Pelancaran Karnival Membaca!

Jom Hiking daa