Anieq dan Hantu Kak Limah....

June 11, 2011


Isk awal betui si Anieq nih bangun, tengok abah dia dok ngadap pc mulah lah lentoq-lentoq kepala nak kacau, hmmm tau apa yang dia nak tengok, pertama nak tgk orang main games plants & zombie tuh, yang kedua dia nak tengok hantu kak limah, adeh la pepagi dah nak tengok hantu kak limah, tapi kan bila buka ceta hantu kak limah tengok aje lah aksi dia.. takuttt katanya.. ha ha...
eeee...takutnye.. 20x tgk pon dia masih macam nih
bila part lawak tu, mengekek je dia gelak.. ha ha


You Might Also Like

0 comments