Skip to main content

Santai @ Hotel...

Wah udah lama bener tidak ada entry, bayangkan sebulan lepas hnya 2 entry saja.. ahh teruk lah macam , tak terkejor nak boleh dapat manyak entry macam tahun lepas.. apa-apa pon kita mula balik lah setakat yang termampu ye...

Okey la, kalau perasan ada dua tiga entry lepas ada aku bercerita pasal Mr Mama, nampak gayanya akan kerap lah aku jadi Mr Mama ni, mem aku nih terlibat dengan ajk penggubal kurikulum untuk satu course baru kat Politeknik, terpaksa lah depa membuat dasar tentang course tuh, jadi akan ada banyak pertemuan macam nih, merata rata tempat lah depa buat perjumpaan. satu sesi ada 4-5 hari, kalau tak salah aku ada lagi 6 sesi , masak lah aku jadi Mr Mama kali ni..


Kali ini giliran Perlis jadi tuan rumah bertempat di Hotel Putra Palace Kangar, jadi malam nih terpaksa aku teman mem bersama anak-anak lah pasal ada peserta yang belum sampai, esok baru penuh rasanya.. Boleh la jugak rasa dok Hotel dngan anak-anak katanya...

Comments

Popular posts from this blog

Salam Ramadhan

Entri kira muat...

Daulat Tuanku