Mr Mama lagi... dan lagi

Monday, May 30, 2011

Mr Mama lagi... dan lagi


Lagi nampaknya menjadi MM, semenjak hari Isnin hari tu lagi depa dah kena tinggai, kalai nih program kat Port Dickson pulak, macam biasa pergi senin dan balik pada hari Jumaat nanti, jenuh lah aku jadi MM. Tapi kali nih suasana makin berbeza, kalau dulu Athirah pergi Tadika Islam tengahari balik akan terus kerumah mak pengasuh dia, tapi kali nih lepas Tadika balik umah, makan mandi bagai lepas tuh siap-siap pegi ngaji Al Quran kat Taman Sena la pulak. Adeh letih juga tuh pimai- pi mai.

Kali ni juga mama pergi dengan keadaan yang kurang sihat, kesian juga, tapi apa nak buat kan? Kerana itu juga kami berdoa semoga semuanya baik baik saja.

0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...