Skip to main content

Berjimba kat Penang...


Wah sempat juga berjimba kat Pualau Mutiara, satu tempat yang penuh suka dan duka aku nak pi sana, suka nya ofcoz la dapat jalan-jalan (bukan berjalan naaa..) drive dari Perlis ke Penang malahan ke pelusuk negara aku suka . Tapi tak dapat lah selalu kan, tak dak modal ooo... Minggu lepas sempat juga pi Penang,tu pon pasal nak gi amik adik ipar kat UiTM .. dan juga kebetulan ada ofer dari kawan mem ajak tido kat umah dia.

Kalau ikut aku maleh juga nak masuk Pulau nih, sesak rasa kepala nak drive pasal tak pasti jalan mana nak ikut. Tapi nasib baik lepas juga sampai ke rumah dia, walau ada juga terpesong jalan tapi lumrah lah kan..? Dah sampai umah umah orang dah masalah nak jaga depa dua nih, yang tak cukup kerusi set tuh, meja pon depa terjun, jenuh dok kawal barang2 umah depa,ta[i akhirnya bukak kartun animasi movie tu, terus dok diam.. lega..

Tido satu malam, besok dalam kol 9.00 dah bertolak balik, ingat nak naik feri ke, tapi dah sesat barat, nasib baik jmp jambatan Pulau-Pinang terus saja keluar pulau, dengan tanpa tujuan sempat juga singgah Carrefour, lepas tuh baru amik adik ipar, kiranya dalam pukul 3.00 ptg dah sampai Sg Padang..  ha ha jap jer kan..?

Comments

Popular posts from this blog

Entri kira muat...

KEMPEN BOIKOT YAHUDI / US

Salam Ramadhan