Skip to main content

Tragedi...

Aduhai, sedikit malang lah pulak petang nih, di kala memberi perkhidmatan dengan penuh dedikasi di sebuah taman di satu tempat, pada awalnya semuanya berjalan lancar, dengan pengguna dan pinjaman buku yang agak ramai. Namun di ketika nak balik ke Perpustakaan ada sebuah kereta, kereta tuan rumah tempat kami parking tuh dah parking di belakang bas. Dalam masa dok reverse dan adjust tak mau bagi kena kereta belakang tuh, tiba-tiba prakk dan propp!! Penutup longkang patah dan tayar depan pon sangkut dalam longkang. 

Dipendekkan ceta nasib baik ada yang simpati dan perihatin datang tolong dengan membawa bermacam-macam pertolongan dan peralatan nak keluarkan tayar bas tuh dari longkang, kalau tak bermalam kat situ lah bas tuh, dengan pertolongan depa pon hampir pukul 7.00 malam baru selesai semua dan bertolak balik, Terima Kasih lah  pada semua yang terlibat..

Pendek kata, kalau dah malang tuh, apa nak kata...





Comments

Popular posts from this blog

Entri kira muat...

Pagi ni awan berlapis lapis ni hah.. setelah semalam ujan turun.. moga awan yang berlapis ni membawa seribu warna kebaikkan pada semua di pagi jumaat ini...

Vote for me...