Skip to main content

Swimming Yuk!!

Tak dapat di nafikan lagi.. anak-anakku ini memang suka sungguh nak berenang, di mana-mana tak kesah asalkan boleh berenang, mari kita flash back balik tengok aksi-aksi depa dengan air..



Tengokkan tu, sebahagian dari tempat yang sempat di lawati ada ja kolam renang memang depa tak lepaskan peluang la.. kalau tak dapat mandi kolam memang meraung la depa, tak kalau selalu nak pi melawat hotel-hotel ka, kolam renang ka, atau sungai maupun pantai memang tak sempat lah, selepas mama abis mengaji nih jadual dia ketat sangat, bayak betul program yang dia kena cover balik.

Jadi nak melayan karenah depat nih yang tak abis-abis nak swimming nih solution dia ialah apa kata kita swimming pool mini yang murah-murah ( he he murah tuh kena ada la.. ) macam nih, dengan harga RM19.90 dapat kat Tesco Aloq Setaq mungkin dapat selesaikan masalah nih.. ha ha.. TQ tuh Tuk Dah yang suka buat bilik air besaq-besaq maka dapat lah cucu2 dia main swimming pool dalam umah.. check this..!!




**so kalau korang nmpk apa2 yang tak berkenan di belakang tuh, abaikan saja lah ye..**

Comments

Popular posts from this blog

Entri kira muat...

Pagi ni awan berlapis lapis ni hah.. setelah semalam ujan turun.. moga awan yang berlapis ni membawa seribu warna kebaikkan pada semua di pagi jumaat ini...

Vote for me...