Toyota servis...

Saturday, January 8, 2011

Toyota servis...


okeh gambar kurang elok, aku amik dari jauh, malas nak bangun ...

Sekarang sedang berada di toyota servis Aloq Setaq, adeh ini lah yang berlaku bila keta kena servis, dulu boleh juga buat minor servis kat Kangaq, tapi sejak awal tahun lepas pusat servis tu dah di tutup, mungkin pasal kemudahan yang kurang, imej yang tak menggambarkan kecanggihan sebuah syarikat besar dan berprestij maka dia ditutup.

Sekarang pusat servis baru sedang dibina tapi masih lom siap2 lagi, maka terpaksa juga buat servis kat Aloq Setaq, maklum lah keta tu baaru balik dari jalan-jalan tentu kena tengok balik dia punya part ke, timing ke, dang macam-macam lagi la, mau nak guna lama kena servis baik maaa...

0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...