Tolong Ingatkan Aku...

Monday, January 10, 2011

Tolong Ingatkan Aku...


Aku ingat semalam memang ada AJL15, tapi baru tengok dua lagu dah sangap, Athirah lak terlena depan depan tv, malahan adik dok melilau tak ketahuan juz.. adeh macam mana nih, nak sambung tengok ke tak nih, akhirnya buat keputusan bagi depa lena dulu lah pastu angkat Athirah masuk, lepas tu kepong Anieq bagi tidoq, tapi akhirnya aku sama yang terlena, AJL ke mana, apa kemana.. pagi ni aku baru aku tau result dia... 


Tahniah aje la buat yang menang.. 

0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...