Kasut Ais...

Wednesday, January 12, 2011

Kasut Ais...



Tadi, on the way nak hantar Athirah pi Tadika Baru dia tuh, sambil dok nyonyot botol dia (ha ha masih..) dia cakap,, abah nanti beli kasut ais ye, ayung teringin nak melucur kat ais, err macam mana nak meluncur tak de salji takde lah ais kan, lah abah kan dah mendung je tu, nanti salji turn lah.. la ye ke? Hmmm isk apa di pikir salji nak turun ka, oh anak..!!!

0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...