Hari Pertama di Sekolah baru..

Monday, January 3, 2011

Hari Pertama di Sekolah baru..


Tahun nih, athirah berpindah lagi, pergi ke Tadika baru, Tadika An Nur Jabatan Agama Islam Perlis.. hmm nampak gayanya akan ada teman baru dalam pergaulan Athirah, kalau hari tuh, dia bermula di pertengahan tahun, kali nih awal-awal tahun dah bermula.. jom kita jengok tengo sekolah baru Athirah.. 



Ini, gambar masa pendaftaran hari tu, wah bergaya Tadika Athirah kali nih, siap ada aircon lak.. dan pagi tadi, mama dia pi hantar kat Tadika di hari pertama, abah dia rugi lah tak dapat pi tengok, jadi untuk tidak mau rasa rugi, dalam kol 8.45pagi macam tu, pegi jugak jengok-jengok, syukurlah okeh saja nampaknya, mungkin pasal dah ada pengalaman tahun lepas menyebabkan dia dah boleh berdikari tuh.. ok lah kan..? pandai anak abah.. he he



0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...