Athirah demam dan penat..

Sunday, January 16, 2011

Athirah demam dan penat..


Semalam,Athirah kurang aktif sikit, dia bagitau nak demam, rasa badan dia macam tak la panas sangat, boleh bawakpi makan kenuri kat kg belakang, emm balik tuh baru bagi makan ubat demam, pastu mama dia balik bagi pulak ubat batuk,pasal dia dokngadu kata batuk.. ingatkan dah ok lah kan dah makan ubat semua, tapi badan dia memang tak panas sangat pon, menjelang malam, tengok dia tido macam bernafas sangkut2 macam tuh, isk nak penat la pulak, ah tak pe la tuh kejap gi ok lah kan, mungkin hidung dia tak selesa kot? Tapi makin lama makin teruk alk, so terus aje pi klinik, kalau kat spital sure lambatkan..? 

Sampai klinik terus saja masuk tergopoh gapah macam orang tak besalah, walaupun pendaftaran dah di tutup tapi buat muka welfare lah, oleh kerana klinik ni dah regular jadi dapat jugak ehsan.. terus masuk ke bahgian rawatan, doktor datang terus Athirah dapat hadiah Neb... bukan satu tapi dua, balik umah dah dekat kol 11 malam, tak dan tunggu setengah jam dah tertido Athirah.. uhh pagi ni bangun dah aktif macam biasa.. 




0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...