Semangat nak berlari...

Saturday, December 11, 2010

Semangat nak berlari...



Wah, hari ni ada larian serentak 1Malaysia, semangat sungguh aku nak masuk, walaupun dah lama tak berjogging, tapi aku rasa kalau, setakat 4-5 km boleh la berlari lagi kot.. punya lah semangat nak lari dah siap dapat t.shirt dan juga no, wu haa rasa macam atlit lak kan bila ada no macam nih, tak apa kita pergi tengok dulu macam mana, al maklum lah bila dah wakil jabatan ni memang nak kena bersemangat lah.. mau jaya gitu kan..  

0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...