Mr mama return lagi....

Thursday, December 2, 2010

Mr mama return lagi....


gambar hiasan - from mr google

Hmmm... ada ceta rupanya yang belum dicatitkan kat sini, hmm cerita yang agaknya sedikit dah lapuk tapi masih berlangsung.. okeh tak paya berselindung lagi, sebenarnya aku sedang kebujangan sekarang nih, kebujangan bersama dua orang anak yang ditinggalkan, anak yang sorang lelaki dan sorang perempuan, berumur anatara 2 dan 5 tahun. Haa sedikit sedih kenyataan nih tapi jangan bimbang, tak kemana mama bebudak nih, hanya membawa budak2 pergi berkursus selama 5 hari 4 malam. Tapikan mama dah skip satu malam, dia lari balik tido kat umah.. pukul 1.00 pagi dia sampai umah , jadi tengahari tadi aku kena hantar kat Arau untuk tumpang balik ke tempat kursus, katanya tadi tak do air, he he yerlah dah kursus tengah2 hutan kan..

Jadi tinggal lah kami 3 beranak bersama angah, rutin seharian bangun pagi, siap pergi hantar ke rumah ngasuh dalam pukul 6.45 pagi, kemudian terus hantar angah ke Kangar, Petangnya pukul 5.30 keluar dari pejabat, ambik angah, lepas tu ambik bebudak ni kat rumah pengasuh dalam kol 6..petang, baru lah balik rumah.. lepas tuh ngasuh anak pasal angah masak.. malam kol 10.00 dah masuk tido.. nampak gaya beginilah rutin aku sampai hari satu nih...

0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...