Digi Internet Broadband...

Wednesday, December 1, 2010

Digi Internet Broadband...



Wah hari ni baru aku teringat, rupanya ada satu Broadband Modem kat umah, dan modem itu kepunyaan Digi, hari tu kan ada anak menakan aku sudah kalut-kalut mau balik ke Shah Alam pada hari Raya Korban hari tu, sampai sekerat jalan baru perasan yang Digi Broadband dia tak ada, selepas di cari-cari rupa-rupanya terselit di celah kerusi di rumah...

Jadi dapat lah aku mengada-ngada dengan modem broadband Digi ni, alah lebih kurang macamtest lina la, bawak merata-rata macam tu ke seluruh pelusuk negeri, mencara jika terdapat tanda-tanda adanya signal 3G ka atau lagi baik dapat HSDPA mau lompat aku, tapi masih belum kelihatan, yang ada hanya lah GPRS saja.. isk.. sabo je la, terkemut-kemut internet nih...


0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...