Bola dan perang laser..Stadiu

December 29, 2010

Pertamanya walaupun dah lewat tapi aku nak ucapkan tahniah pada skuad Malaysia kerana berjaya keperingkat akhir PialA AFF Suzuki bahkan dah berjaya menewaskan Indonesia pada pusingan pertama di bukit Jalail, bermain ditempat sendiri tapi dengan penyokong Indonesia yang beribu riban yang datang hadir memang membanggakan semua rakyat Malaysia, menjadikan sukan boleh lebih hidup dikalangan umat Malaysia terutama pada mereka yang jarang melihat bole di tv.

Dengan berbekalkan 3-0 untuk melangkah ke Stadium Gelora Bung Karno memang agak menggerunkan, dengan di temanai lebih kurang 300 orang penyokong dari Malaysia, dan entah berapa ratus lagi rakyat Malaysia dia sana, cukup menggetir kan, dah tu ditambah dengan perang saraf, latihan di padang tak menjadi, jotel dikepung memang amat menggetirkan. Tambah lagi dengan kontroversi perang laser yang dikatakan di mulakan oleh penyokong Malaysia di Bukit Jalil tapi yang jelas di peringkat kumpulan lagi Malaysia dah kena serang.. moga Malaysia terus tetap tabah dan penuh konsentrate malam nih, moga dapat mengekang badai Indonesia, kalau boleh amuk amuk lah Harimau Malaya..alang dah nak bah biar terus tenggelam..!! Hidup harimau Malaysia..

laser yang dikatakan dari penyokong Malaysia, tapi gambir ni di amik daari web ni
ini yang terjadi di Indonesia pada peringkat kumpulan

namun ini mungkin juga yang di klaim oleh Indonesia terjadi di Bukit Jalil Hari tu
wah bagusnya kalau dapat di bawa ke Indonesia

You Might Also Like

0 comments