Pemancing Tegar...

November 18, 2010

Selepas sepagian aku ada di tempat buat korban, tengahharinya pulak bertolak pulak ke rumah mertua ku, pasal Tok Wan dan Tok Nyang pun ada buat korban malahan buat kenuri korban juga, lepas dah abis semua kisah kisah korban pas tu balik pulak ke rumah, nak angkat peti ais yang di laarikan masa banjir hari tu. Sampai ja kat umah, kat depan parit tu tengok dah ada orang mancing ikan puyu, tengok je dekat-dekat ingat kan sapa, rupa nya mak-mak menakan aku, dan sepupu-sepupu aku juga.. isk  pemancing tegar sungguh hari raya pon nak mancing jugak... hujan rintik2 lak tuh.. hu hu tabik spring sungguh aku...



Posted by Picasa

You Might Also Like

0 comments