Anieq & Athirah

Friday, November 19, 2010

Anieq & Athirah


Macam ni lah keadaannya dua beradik nih, bila mood masing-masing okeh, boleh pulak depa dok bermain bersama, bahkan mama dan abah tak boleh nak dekat, konon nya mengganggu depa, terpaksa lah tengok-tengok saja dari jauh, tapi bila mood kurang okeh dah stat nak gaduh-gaduh, kadang-kadang tuh dah jadi macam kucing dan anjing berbiunyi saja depa dua nih, pendek kata adanya depa dua kat rumah memang kecoh jadinya, sama-sama jenis mulut bising, baik si kakak mau pon si adik, kadang-kadan tu bertanya saja satu hari, kadang tuh membilang saja, abis tak pon panggil mama dan abah sampai kena sahut baru nak berhenti, adeh kadang-kadang tu menyanyi, bukan setakat si kakak, adik pon yang telo percakapannya tuh pon nyanyi juga sampai abah dan mama pon tak paham apa yang dia nyanyi.. cuba bayangkan kalau-kalau cuti macam ni macam mana nak ada mas sunyi? tapi bilak tak ada depa mesti cari punya.. he he he, tengok-tengo tergolek tertido depan tv, katun lak tengok depa...


Posted by Picasa

0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...