Ribut di Perlis...

October 29, 2010

Semalam, masa on the way nak pi amik angah kat Kangar, kat jalan tuh aku dah nampak awan yang agak berlainan dari biasa, nampak ganjil dan serasa aku macam nak hujan lebat saja, tak juga aku sangka rupanya di sebalik apa yang aku nampak berlainan pula yang terjadi.. sebagai pengajaran mungkin boleh tengok video kat bawah nih, sebenarnya kalau masuk kat FB manyak yang menjadi saksi kejadian nih, tapi kat FB aku hanya leh syer kat FB.. nih aku amik kat Youtube saja lah.. untuk tatatapan dan ingat kita bersama...



..terima kasih pada yang mengirhm video nih

You Might Also Like

0 comments