mau belajar skill kamera, tapi...

October 19, 2010

Tadi mama bagi tau ada bebudaka dia yang tengah dok buat satu projek untuk semester akhir depa (..lebih kurang macam tu kot), jadi ada lah student grafik yang terlibat, dia bagitau depa yang aku tengah dok kalut cari cikgu nak belajar fotografi nih, ha ha jadi bebudak tuh setuju la nak bagi sikit2 tips.. jadi semangat lah aku, awal laghi balik keja (biasa tu lepak dulu, 5.30 br balik pasai tunggu amikangah dia), sampai umah depa dah tunggu (athirah, anieq dan mama), jadi terus bergegas ke PTSS nak cari ilmu ha ha .. tapi bila sampai lain lak yang jadi, adeh penin kepala eden nih aah, nasib baik sempat juga dapat bebarapa tips penting.. tengok la pasai apa aku penin pala nih..








... maaf lah di atas gambar yang kurang memuaskan, namanya pon sedang belajar kan? gambar yang di tangkap semasa sedang buat praktikal.. ha ha ha..

You Might Also Like

0 comments