Mengunjungi Pasar Siti Khadijah...

Saturday, September 25, 2010

Mengunjungi Pasar Siti Khadijah...


Tadi sempat juga berkunjung Pasar Siti Khadijah, dah lama tak berkunjung ke sini, ye lah rasanya 5 tahun lepas rasa nya, masa datang bersama kawan-kawan, hmmm masa tuh masih bujang lagi daaa... penah juga datang KB masa dah kawin tapi datang dengan keluarga mertua, dah malam lak tu mana Pasar Siti Khadijah ni nak bukak kan?

Masa masuk PSK ni, dah pukul 5 dah, peniaga kat sini pon dok kira nak tutup kedai dah, tapi masih sempat bershopping2 lagi, aku x beli apa sangat, beli kain sampin songket murah2 tu satu, dah lama sangat yang dok ada tu,  selain tu beli juga kain batik , baju budak2 tu.. yang tu saja yang sempat. Pastu beli makan la pulak.. pasai malam pula mama ada dinner kat UMK.. hu hu itu saja yang sempat berjalan.. 


nak jadi model ka..?
mama beraksi memborong...
..err sekali nampak macam mama lak yang berjual nih...

dah puas berbeli belah.. makan minum lah pulak...
Posted by Picasa

0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...