Skip to main content

Wah.. di mana aku?

Hari terpaksa lah aku teman mem aku mai kelas, pasai kawan dia yang selalu dia tumpang dan juga menumpangkan itu tidak dapat datang, atas sebab-sebab peribadi  katanya.. kelas pagi memang lah tak ada masalah dia nak mai sorang-sorang, tapi bila masuk bab malam nih tambah pulak sekarang nih musim hujan dia berasa sedikit ngeri nak drive malam-malam.. hu hu..
bilik kuliah UUM

Begini lah dalam bilik kuliah di UUM nih, ha ha sempat juga aku snap a foto sambil dok dengaq Prof dok ngajar depa nih, dah jadi macam observer pulak aku nih, anyway berada dalam bilik kuliah macam ni mengimbau zaman lama, mengingatkan kisah-kisah lama yang memang dah lama berlalu.. cukuplah sampai disini ha ha.. biar lah ia tinggal sebagai kenangan...

Comments

Popular posts from this blog

Entri kira muat...

Daulat Tuanku

KEMPEN BOIKOT YAHUDI / US