Penyakit Bulan Puasa.. 2

August 13, 2010




Tadi, aku terkocoh-kocoh,. kalut-kalut nak pi amik Athirah kat tadika dia, dah terlewat benar aku, biasanya kalau hari jumaat nih, kol 11.45 aku dah gi amik, bagi nak ngelak jalan yang agak jem kat situ, maklum lah jalan nih ada 3 sekolah di kiri dan kanannya, pastu bila kol 12 ramai yang yang ibubapa nak gi amik anak,, jadi penuh lah jalan tuh dengan kereta, motor dan juga basikal.

Sampai kat Tadika hanya tinggal Athirah dan dua orang lagi yang ibu bapa datang amik, nasib baik gi Athirah tak merajuk apa, baik juga angin dia. Dah amik Athirah terus jer masuk jalan tu, isk dah agak punya mesti jalan sesak gila-gila punya, tapi pada masa tu juga aku berada di belakang kereta kat atas tu, aku gelak gelak lah juga, korang nampak apa ada atas bonet belakang dia, ha ha ha ini mesti kes sibuk-sibuk amik anak sampai lumah nak buang penyapu dan pisau dari atas bonet dia tuh... ha ha macam-macam halnya bulan puasa ni ye..?
Posted by Picasa

You Might Also Like

0 comments