Skip to main content

Pemeriksaan Kesihatan..

Hari tu aku ada bagi tau yang aku sakit kaki, hmm dah berulang sakit kaki di kaki yang sama, isk makin risau jadinya, doktor yang aku selalu pi check juga dah suggest aku amik test mana tau kalau-kalau ada sakit gout atau apa, isk seram sejuk jugak aku tapi mau tak mau aku redho kan sajalah, in mengenai kesihatan, kalau ada pon penyakit apa nak buat kan, kena amik tindakan awal lah.. alang-alang dah nak amik darah, lancar je aku cakap isk buat check keseluruhan lah, mana tau kalau-kalau ada penyakit lain ka apa..

Sebenarnya masa cakap nak amik full check tu, aku not well prepared la.. tapi aku main redah sajalah,  now bila dah dapat result baru lah aku betui-betui seram, ada dua tiga perkara aku kena jaga mulai dari sekarang :
High Blood... naik
Uric Acid...... naik
Cholestrol... Naik.......... lain-lain Alhamdulillah belum ada, walaubagaimana pun nanti aku kena rujuk kena rujuk kat MOPD Hospital Tuanku Fauziah Kangar, Hari Jumaat hari tu dah pergi, tapi atendan kesihatan tu cuma daftar nama saja, lepas tu suruh balik nanti depa akan call balik untuk atur kan jajnji temu bila baru boleh jumpa doktor, isk isk makin seram aku jadinya, badan yang selalu sihat elok, hari nih nah jadi layu, serasa macam kat mana-mana badan aku ni ada sakit, keja kepala, leher lah, tengkok lah.. isk ubat lak tak ado.. abis tu macam mana..?

Comments

Popular posts from this blog

Entri kira muat...

Pagi ni awan berlapis lapis ni hah.. setelah semalam ujan turun.. moga awan yang berlapis ni membawa seribu warna kebaikkan pada semua di pagi jumaat ini...

Vote for me...