MooD Raya..

August 28, 2010


Hmmm walaupun posa baru menginjak pertengahan dan sedang menuju 2/3 Ramadhan,mood nak beraya sedang tumbuh perlahan-lahan, jika dua tiga hari lepas, pengumuman dari kerajaan mengenai bantuan khas kepada kakitangan awam sebanyak RM500.00 menjadi suasana bertambah meriah, masing masing dah bayangkan, pasaraya, superstore maun pun pusat pusat membeli belah yang ekonomi untu mencari keperluan berhari raya. 

Bagi aku sekeluarga,persiapan ala kadr saja lah, baju-baju anak-anak yg pentingnya, bagi adik Anieq baju melayu dia dah siap dah, semalam sempat juga pi amik.. dah try po nak tengok padan ke tak, rasa tu okeh la, tapi takut taak tahan lama, pasal baju tu dah macam nak mengecik dah pon, isk montel lak si Anieq ...

You Might Also Like

0 comments