Memo..

August 20, 2010

Isk.. semalam dapat memo lah pulak, memo pasal cuti, maksud dia kalau nak cuti kena apply 3 hari awai, kalau setakat nak telefon bagitau nak cuti memang tak boleh la, melainkan kalau betul-betul terpaksa seperti ada kematian ka, atau perlu pergi hospital/klinik ka, baru lah di benarkan.. selainn dari tuh, untuk cuti hari raya ni kemungkinan siapa yang amik cuti sebelum hari raya tidak boleh memohon untuk cuti selepas raya, dan siapa pohon cuti selepas raya tak boleh bercuti sebelum raya.. hmm 

Sebenarnya sebelumm notis keluar aku dah pohon cuti sehari sebelumm raya dan juga 4 hari selepas raya, hmm entahlah hendak diluluskan atau pun tidak, semua bergantung pada orang atasan untuk menentukan, aku hanyalah pekerja biasa yang cikai macam ni semata-mata boleh memohon,dan ketentuannya adalah mereka yang lebih mempunyai hak menentukan keperluan orang bawahan macam kami nih...

You Might Also Like

0 comments