Skip to main content

Berbuka puasa di luar...

Hari ni nampak gaya nya terpaksa lah aku berbuka kat luar, selepas dari 18 hari berpuasa, yelah kira di luar lah ni selain dari umah aku dan juga umah mertuaku, hari tu ada juga naik nama untuk berbuka bersama PM, di Dewan 2020, tapi susah juga lah untuk aku, tapi aku lalu lah juga untuk tengok-tengok apa yang berlaku, tapi bila time beruka aku balik rumah la, lebih selesa rasanya.

Owh sebab yang menyebabkan aku bebruka diluar nih bukan pasai apa sangat, macam biasa terpaksa teman mem aku meh kelas dia kat UUM nih, pasai malam nih kawan dia nih meh dengan husband dan anak-anak dia,jadi mem aku rasa segan lah pulak nak join depa nih. 

Rasa ok juga lah bebruka dengan depa nih, pasai bermacam jenis masakan yang ada, masing-masing bawak makanan masing-masing tapi memang ada yang di tetapkan untuk bawak makanan tema, malam nih kena masakan cina dan juga Somalia.. he he layan lah juga. Walaupun begitu akhirnya nasik putih yang ku bawa juga yang paling sedap.. ha ha perut melayu betui lah...
Alamak, hanya gambar tempat kejadian yang ada,
 jenis masakan dan keramaian orang aku tak sempat nak amik.. 

Comments

Popular posts from this blog

Entri kira muat...

Pagi ni awan berlapis lapis ni hah.. setelah semalam ujan turun.. moga awan yang berlapis ni membawa seribu warna kebaikkan pada semua di pagi jumaat ini...

Vote for me...