Berbuka di hari ke 5

August 15, 2010

Wah, hari ni berbuka sedikit spesial, berbuka beramai-ramai, okeh oleh kerana nak pi terawih aku buat quick update sajalah, hari nih mama buat sedikit penghargaan kepada 3 orang anak murid dia, bawak depa dari asrama (larikan.. ha ha ha), lepas tu berbuka posa bersama-sama di rumah. Tetapi sebelum dapat berbuka posa depa semua kena dera dulu la, kena masak bersama sama dengan mama, hu hu tak dak apa yang sepesial sangat cuma biasa-biasa saja.

Nak di jadikan cerita juga, Wa Athirah dan Anieq pon datang bersama-sama untuk berbuka bersama sama, jadi bertambah meriah adanya, bebudak nih bila dah ramai-ramai macam ni adik Anieq bertambah-tambah buasnya, berlari sana sini, hmm yang herannya Athirah baik lak malam ni, siap dok makan manyak dah tu ratah-ratah crab lagih.. hmm magik sungguh...
Hmmm.. temenung bakar saja
 
 Tengok... adik Anieq melilau merata, Athirah khusyuk mengadap nasi..
 Hanya ini yang sempat di hidangkan...
 Adik Anieq yang rajin.. (kacau..)
haa... Wa depa pon ada ...patut lah riuh benar

You Might Also Like

0 comments