Terlepas lah sudah...

Wednesday, July 28, 2010

Terlepas lah sudah...


Adeh tension lah aku, dah taip berjela-jela panjangnya entri nih, entah tang nih tertekan apa tah, terus ilang, cuba try amik yang dah save sekali dah ilang juga, jadi nya terpaksa taipsemula.... begi lah kisahnya... tayebbbbb!!!

Esok sebenarnya aku dah plan nak pi amik mama kat Sepang, tapi aku akan tunggu kat Shah alam saja sebenarnya, kena lah mama cari sendiri jalan nak mai Shah Alam tuh, ya lah aku nak pergi amik diaorang nih pon bukan pasai apa, dah mama dok aduh demam dan sakit kepala, jadi dia macam tak konfiden nak bawa keta jauh2 balik mai Perlis. So dek kerana kesiankan bini aku setuju juga lah, dah siap amik cuti bagai, dah tu cadangnya nak bawak Athirah lah sama.

Dalam masa aku nak pergi Shah Alam tu dah ejas semua la, nak amik tok pah mai umah, dah tolong jaga di sini, pasai Adiq Anieq bab tidoq memang di cerewet sikit, segala bala yang ada kat sekeliling dia tuh kena ada, baru nak lena, dah tu buai dia dah tak layan malam-malam kira nak masuk tidoq dalam bilik saja. Okeh sambung balik kisah nak pi Sepang.. dah ejas semua cuma tak amik tiket bas saja lagi, kononnya esok pagi2 boleh terus pi amik la, tapi sekali kan tok ayah dia call ari khamis tuh tok pah kena pi masjid untuk siang daging, ntah depa ada programkenuri apatah, dan tok ayah jadi jawatankuasa program tuh kot, kang kalau mem dia tak pi masjid tolong-tolong mesti orang tanya kan, jadi pendek ceta.. terpaksa lah kensel program nak pi amik mem tuh, isk cuti tuh nak wat gena ya? hmmm adjust pi ari jumaat lah, jadi tiga ari cuti kan..? haaa ....

*** entri tanpa gambar***

0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...