Photoshoot malam...

Saturday, July 24, 2010

Photoshoot malam...


Hah, konon-kononnya semalam nak buat photoshoot, sendiri bikin photoshoot, hanya berbekalkan kamera murah tuh, dengan semangat yang mmbara dan suasana malam yang disinari dengan neon di serata pokok di bandar Kangar ni.

Tapi kan dah sampai kat Kangar masing-masing dah ready, cuma macam tak sesuai lak tempat, hmm pusing sana sini tak mau jadi juga, last2 ingat nak balik lah, tgk adik Anieq macam dah ngantuk je.. hmm tapi pusing2 aje lah, skali sampai depan perodua nampak ada air pancut kat situ.. haa boleh lah lepak2 sambil main kamera, dalam setengah jam kat sini balik saja lah , adik Anieq dah mula meragam juga Athirah yang dah tak terkawal.. adeh la..







0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...