Skip to main content

Hish Sibuknya...

Isk, dengan tak semena aku jadi sibuk, yer lah dengan tiba-tiba dapat mesej infoblast mengatakan yang pihak atasa nak statistik perkhidmatan dan juga lain-lain sejak dari tahun lepas dan juga hingga yang terkini, dah tu lakhendak mengikut format yang telah di sediakan, sedangkan yang kita dok pakai sekarang ni jauh bezanya, pihak pengurusan nak lebih detail lagi dari aspek pinjaman, ahli, pengguna perkhidmatan dan lain - lain lagi,
Ini lah medan kerja aku, di rumah..
satu kerja.. satu online FB,YM,
sempat juga tuh
Akhirnya jadi macam ni lah, cadang nakbuat hari cuti ujung minggu, dah jadi mr mama pasal mama pi Kelantan, patutnya kena hantar hari Isnin tapi mana lah sempat nak pegagng buku statistjk baru dok jeling dua beradik tu ajak main la, tema melukis la, teman nak gi jam*** la. ada ada saja.. kalau kita ngadap komputer ada yang naik atas belakang, ada yng bersimpui nak main game lah, last2 terpaksa amik cuti dua hari, apa nak buat, dah keja..

Hari ni boleh kata aku merdeka la, bila dengan jayanya siapkan semua statistik tu, dah hantar pon.. hu hu selamat, tunggu feedback aje kot ada apa2 yang perlu di kemaskini.. caiyoookk!!!

Comments

Popular posts from this blog

Cuti...

Jom Hiking daa

Majlis Pelancaran Karnival Membaca!