Skip to main content

Hari seminar dan mewarna...

+ antara peserta pertandingan mewarna
   di tingkat bawah
+ peserta semianar di Dewan Syarahan
+ aksi penceramah
+ ibubapa yang sabar menantikan anak2
+ antara peserta pertandingan mewarna
+ pemenangan pertandingan
+ aksi jurugambar PPANPs
08052010704
Originally uploaded by Sikelu
Hari ni, aku kena attend satu seminar tentang kepenggunaan, bagus juga seminar nih, banyak memberi info tentang hak-hak kita sebagai pengguna, juga di terangkan tentang isu-isu semasam seperti perihal insuran yang kita patut berhati2 sebelum menandatanganinya, juga mengenai MLM, berkaitan dengan status barang yang di beli samada boleh di pulangkan atau tidak juga bermacam-macam perkara lagi yang di terangkan, pendek kata tidak rugi bagi mereka yang masuk dalam seminar nih.

Bagaimana pun aku sedikit terkilan juga, pasal ramai ibu bapa jg penjaga kanak-kanak yang sedang mewarna tu tidak mau join sekali seminar tu, mereka sanggup memerhati dari jauh melihat anak mereka yang sedang mewarna, tanpa dapat di bantu, kalau masuk dewan dapat juga sedikit ilmu. Tapi mungkin juga depa nak bagi moral support pada anak-anak yang sedang melukis tuh.

Seminar dan pertandingan mewarna ini adalah di bawah anjura FOMCA, pihak perpustakaan hanya mengurus kan program agar dapat berjalab dengan lancar dan baik. Alhamdulillah semua program dapat berjalan dengan lancar tanpa sebarang komplikasi dan masalah. Pertandingan ini di berikan kepada 3 kategori dengan penyertaan peserta boleh di anggarkan hampir 300 orang. Di akhir program majlis penyampaian hadiah di sempurna kan oleh Tn Hj Muhammad Hj Harun, Pen. Pengarah Perpustakaan.

Comments

Popular posts from this blog

Majlis Pelancaran Karnival Membaca!

Jom Hiking daa

2012 ke 2018 Dah bèrbeza ke..