Skip to main content

Anjung Keli

++ tengok tuh ramainya orang...
++ ini aku punya,  sayur tauge campoq,
++ ikan keli bakar dan air asam

++ ini mem aku punya..
++ ikan keli bakar + air asam
++ sayur manis rebung


06/05/2010
Originally uploaded by Sikelu
Sudah lama tak lunch di Anjung Keli, rasa nya kali terakhir makan tenga hari kat situ masa mem aku tengah pregnant kat adik Anieq.. maknanya dah dekat dua tahun dah ni, hmm tadi dengan tiba-tiba saja mem ajak pi dating kat situ lak, ha ha sempat juga mengenang-ngenang kisah lalu, aku on aje lah memang perut tengah dok lapo pon masa tu..

Mem aku sampai dah 12.40 tgh, memang dah sedang elok masa nak makan, konon-kononnya masih awal lah kan gi makan kat situ, tapi bila mem aku gi amik lauk banyak yang dah abis, huh kol berapa depa mula mai makan ntah la.

Menu kesukaan kat sini macam biasa la, ikan keli yang di bakar + air asam + sayor-sayor saja, hmm kurangkan makan gulai la.. panas masih lagi terasa kat sana sini, elok lah makan sayoq..

Comments

Popular posts from this blog

2012 ke 2018 Dah bèrbeza ke..

Salam Ramadhan

Cuti...