... anieq kurang sihat

Tuesday, May 25, 2010

... anieq kurang sihat


Bersama di Pantai Kuala Perlis, menanti mentari beradu
Kesian adik Anieq, seminggu nih dia batuk-batuk, ada juga kahak,, bila pi amik ubat kat doktor, dia mula muntah-muntah dan cirit birit, sekarang ni dah nampak makin cengkun pasai dia kurang makan.

Hari Ahad lepas, pi check lagisekali ingat nak cucuk untuk setahun setengah tuh, tapi dia dok muntah2 dan cirit birit tuh, doc kata kita rawat cirit birit dulu dan kahak dulu, doc tu kata dia muntah pasai kahak banyak la.

Mentari yang mula masuk beradu...
Semalam lepas amik ubat dari doktor tuh dia muntah lagi, banyak jugak, sama keluar kot hidung, tapi cirit birit dia dah mula hilang, tadi dalam kol 10 - 11 masih ada muntah tapi dah tak banyak, moga cepat lega dan selera makan datang balik, sonok tengok dia makan, ralit sungguh... ok lah dulu... dah nak ngantuk nih...

0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...