Kenapa dah lama tak ada en3.. ?

April 22, 2010


21042010032
Originally uploaded by Sikelu
Haa.. ini salah satu sebab pasai apa aku agak kekalutan lah ni, sebenaqnya kami terlibat dalam membuat persembahan sempena Hari Perkhidmatan Awam Peringkat Negeri, satu saringan untuk memilih 10 perseambahan terbaik akan di jalankan hujung bulan ni, jadi kena pulun buat latihan persembahan.

Persembahan kami telah di persetujui bersama dengan Pengarah untuk buat dikir utara, means dalam dikir tuh, kami kena menggunakn loghat utara la, bukan kelantan atau terengganu,. dah tu pulak lyrics dia kena berkaitan dengan perkhidmatan awam juga..

Jenuh juga nak buat lirik dan juga mencari lagu yang sesuai.. apa-apa pun latihan sedang giat di jalankan, aku nih macam biasa la tumpang sekaki saja, jadi awak-awak kat belakang saja, main tepuk-tepuk , senang kan...

You Might Also Like

0 comments