Quick updates.. Projek A.

Tuesday, March 16, 2010

Quick updates.. Projek A.




 siling bilik
siling ruang tengah
kerja2 levelling lantai..
15/03/2010
Originally uploaded by Sikelu
Selepas minggu lepas kerja-kerja kulit dinding (plaster lah..), kel marin kerja-ker memasang siling di jalankan, aku ingat kan sesusah dulu, nak kena buat frame kayu bagai macam rumah lama, tapi bikin senang saja rupang, dengan menggunakan bingkai besi, dalam masa satu hari saja kerja-kerja pemasangan siling dah boleh siap.. cepat sungguh no...

Hari ni masa aku datang kerja, tengok-tengok dah sampai cina yang nak buat tile kat rumah, hu hu pasang tile pulak, esok lusa tentu dah siap buat pendawaian letrik.. lepas tu tingkap pulak.. hu huuu


Updates!..3.00ptg!


Tadi masa balik rumah, tiles masih lagi belum di pasang, cuma kerja-kerja levelling saja yang sdang berjalan.. apa-apa pun masih mengekalkan setiap hari berkerja, tak der hai yang tak bekerja.. ini yang suka nih

1 comments :

Anonymous said...

Pastu..hu..hu duit pun kluaq ....

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...