...pagi nan cemerlang

January 25, 2010


25/01/2010
Originally uploaded by sangkelu
.... hmm aku ingat dah tak mo buat entry dah ari ni, selepas dah kuar entry anieq tu semalam, tapi pagi nih bila aku on the way nak pi hantar Athirah kat umah pengasuh dia , aku tengok matahari sungguh cemerlang pagi ni, jadi sempat juga merakamkan saat-saat indah ketika matahari menjelma nih.. sungguh!, terutamanya di ketika kita sibuk nak pergi kerja macam nih, sungguh meninggalkan kesan baik untuk aku hari ni..

You Might Also Like

0 comments