Skip to main content

kabar dari kampung...

Okeh.. sikit ceta dari kampung... semalam aku dapati kerja-kerja untuk penambakkan tanah untuk buat masjid baru sudah bermula.. tapi hanya seciput saja tanah yang di tambakkan, mungkis sebagai tanda bahawa projek akan berjalan.. aku pon tak pasti, kontraktor mana yang dah dapat projek ni, macam mana rupa  bentuk dan plannya.. harap harap lepas siap penambakkan akan ada pulak acara pecah tanah, kerana dengan adanya pecah tanah ni boleh la aku tengok plan dan rupa bentuk masjid baru nanti..  juga kontraktor yang terlibat... hmm pasal apa aku concern sangat pasal nih, pertamanya masjid nih di depan mata aku, juga keduanya pasal sebahagian dari tanah aku juga dia ambik untuk buat projek nih, 
kerja penambakkan sedang di jalankan..
mungkin jugak macam nih rupa bentuk dia..

atau pun macam ni.. kena la tunggu tengok kan..?

Comments

Popular posts from this blog

2012 ke 2018 Dah bèrbeza ke..

Jom Hiking daa

Keria...