Skip to main content

...sungguh aku jadi blur

hmm.... sungguh mood aku jadi weng, jadi blurr.. tanpa sebab yang khusus, tanpa sebrang sasaran, tiba-tba saja jadi macam nih, punyalah tak elok mood nih sampai anniversary aku ke 4 pon aku boleh sambut gitu-gitu saja, tak der hadiah, tak der acara sambut , hanya wish gitu-gitu di angin lalu saja (sms la..). Isk kenapa ya aku jadi macam nih..? entah, agak sukar aku nak jawab...

Seperti biasa juga, bila dah weng takkathuan hala macam ni, aku perlukan terapi, terapi aku tak susah, hanya melayan novel saja... of coz aku tak citer kat org lain pasai aku tak der tahu sebab dia, dah lak tak tahu sapa sasaran aku .. he hee ada juga masa-masa kita jadi macma nih no... ops citer aper aku layan hari nih, haa citer nih..
huhu.. kalau sungguh-sungguh aku layan citer nih, boleh berderai air mata oo, (ops..kang jadi awie dalam filem 'baik punya cilok.." tuh, nampak macho, tapi syahdu nya lebih la pulak kan..? so apa perasaan aku sekarang nih, a little bit ok, but need more like the above.. he hee betul sungguh aku weng dan blurr nih, minggu depan dah nak amik PTK, masih nak bernovel-novel?

Comments

kuIna said…
duk gedung buku mesti byk membaca yer..

Popular posts from this blog

Entri kira muat...

Happy moment..