main embun...

Tuesday, March 10, 2009

main embun...


.. pagi tadi juga ada sedikit ruang ... jadi boleh la aku keluar main embun sekejap.. bukan apa sangat pon saja jalan-jalan tengok pokok rambutan yang sedang berbunga tuh, sambil -sambil jejalan tu sempat juga bawak kamera murah tuh , sambil-sambil tuh sempat juga buat close-up pada bunga-bunga liar yang ada.. waaa pagi-pagi bila buat macam tu memang basah la kain.. kena embun.. layan saja la.. bukannya selalu leh buat macam ni... 


Kalau ada yang bertanyakan aku apakah nama kuntum-kuntum bertuah ini, maka aku kelu.. dah lupa nama nama kuntum  bertuah ini, kalau ada yang nak merisik , merisik lah sendiri pada ibu bapa depa, yang pastinya semua kuntum-kuntum ini berkembang di waktu pagi.. he hee 

0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...