... jom bergelap ?

Friday, March 27, 2009

... jom bergelap ?


..jom bergelap.. tujuan dia ialah untuk menyokong kempen pencegahan pemanasan global, kempen ini akan diadakan pada hari Sabtu bermula jam 8.30 malam sehingga jam 9.30 malam, bagi yang bertanyakan adakah dengan 1 jam atau 60 minit atau 3600 saat dapat menurunkan suhu dunia, entah la aku sendiri tak tahu nak menjawabnya.. bagi lah yang lebih afdal menjawabnya, tapi tak salah mencuba kan..? 

Aku? .. entah tak pasti nak mengikutnya.. kang ada yang keriau tak berenti, maklumlah tak pernah bergelap, tido malam pon pasang lampu tido, mungkin juga aku boleh memadam lampu yang tidak perlu dinyalakan.. macam lampu porch ke, lampu jamban ke, err sangguh korang bertinggung dalam gelap? atau sanggup korang tahan selama sejam? he hee jawab la sendiri... 

Satu lagi, kalau korang nak join juga, sila pasti kan tahap keselamatan rumah, harta benda, dan juga keluarga berada dalam keadaan selamat, biarlah pintu berkunci , takut kang dah gelap bagai, ada lak tetamu yang tidak diundang lak muncul.. jadi kena hati-hati sama la noo.. 

0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...