isk... rumput licin ka..?

Tuesday, March 10, 2009

isk... rumput licin ka..?


Aku tengah dok minum, di pagi yang masih basah dek embun, tiba-tiba kak aku bagitau ada keta terjun sawah.. he hee biasa la kalau keta terjun sawah ni memang jarang sangat nak dengar, lain la kalau traktor terjun sawah tidaklah menjadi kehairanan...  jadi aku jengok lah kat tingkap... apa lah kesnya... sambil tu sempat juga amik kamera murah tuh.. jadi macam ni lah kesahnya.. macam kes keretapi tergelincir dari landasan saja kan..?


ini lah keretanya... jatuh sikit saja.. tapi kedua-dua belah tayar sebalah kirinya.. jadi memang tak dapat naik sendiri lah.. kena ada penyelamat baru boleh naik ni..
sekejap kemudian penyelamat pon datang....

ini lah usaha si penyelamat tu.. dalam 10 minit dah selesai...

0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...