dah kembali...

Friday, March 6, 2009

dah kembali...


Hari.. aku berasa lega sangat.. segala kerja-kerja yang patut aku lakukan, dah pon aku dapat lakukan, ada yang dah selesai, ada yang baru nak bermula dan ada yang pending tapi pokok kata .. ianya dah bermula.. jadi dah tak serabut kepala aku nih.. juga tak sia sia cuti aku hari ni dan kelmarin... dan selepas nih aku akan bercuti-cuti dengan dengan kepala yang ringan....
ohhh ya.. musim rambutan dah nak bermula la, dah ada bunga-bunga cinta rambutan.. he hee layan sajork la..

... okeh kita close up sikit..

dan ini dia pokoknya.. harap-harap tu menjadi lah tahun ni

... tapi awas pahlawan-pahlawan ni juga semakin banyak... kalau banyak gayanya kena berperang lagi la tahun ni...  
Posted by Picasa

2 comments :

Neeza Shahril said...

camera canggih ni.. cantik betul gambar..
sedapnya rambutan. kat sini baru ni husband tengok, 13 riyal, ada la dalam 10 biji heheee..

Sikelu said...

errr neeza.. mahal sampai macm tu yer..? anyway gambar ni amik pakai kamera compact Nikon coolpix L3 saja la...

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...