.....bollywood ka ni..?

March 19, 2009

Tadikan masa tengah hari, nak keluar pergi cari makan, tiba-tiba nampak kuning saja kat tempat jalan kaki ngan parking kereta, ingat kan pasal apa , rupa nya bunga sena senang meluruhkan kelopak-kelopaknya, hmmm  jadi di sepanjang jalan tu penuh lah dengan bunga sena yang kuning itu, juga sapa yang parking keta kat situ memang terimalah dengan redho yang keta depa di selaputi bunga sena kuning itu... isk sabo jer lah...


kuning saja kan..?
isk penuh atas keta...
isk sepanjang jalan nih penuh dengan pokok sena...
.. kan dah masuk mood Bollywood, sampai ada yang macam nak gelek.. :)

You Might Also Like

0 comments