Taman lagi...

Thursday, July 31, 2008

Taman lagi...


Ni haa.. mek Tirah ni, lambat ada peluang ada saja rancangan dia nak pi taman, kalau dah pi taman tu memang sampai ke telinga la senyum dia, dah tu gelak kuat kuat sampai kan abang-abang yang dok main kat sebelah pon tertoleh toleh, entah apa yang dia seornok sangat tah la.. nih gambar masa ari Sabtu tu (26/07)..

Lawatan ke taman tu, boleh tengok-tengok saja la pasal awal pagi tu hujan, jadi semua permainan tu basah dan licin, jadi tengok saja la...

Seronok lah tu...

Lepas pada lawatan pi taman tu, kami berangkat pula la ke Pameran dan Hari Peladang, Penternak dan Nelayan peringkat Negeri Perlis, hmm tak ada apa sangat la.. tengok-tengok saja, lepas tu mama Athirah beli kurma ngan kismis untuk Athirah pas tu balik la...


Seronok lah tu... boleh tengok ponny dan juga bird... becok saja mulut dia..

0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...