pagi yang basah!

July 08, 2008

Patut la.. pagi ni, jaga saja dari tidur, rasa macam segan malas saja nak bangun, masih mengkrekot kat atas tilam, sambil dok tengok Athirah yang masih tidur pulas... dah bangun siap-siap semua.. nak keluar rumah tengok dah kelam gelemat.. hu huu tanda hujan nak turun la tu, selepas hantar Athirah kat tempat ngasuh dia, aku terus ke Market (pasar basah) Kuala Perlis, beli ikan dan sayur-sayur.. tengah dok membeli tu hujan pon mula turun dengan lebatnya.. adeh basah juga la aku semnetara nak sampai ke kereta..

Lepas balik hantar semua tu, baru la aku ke tempat keja, nasib baik la minggu ni keja lewat.. sempat juga la kalau nak kepasar atau kemana-mana dulu (atau nak sambung tidur - hmmm dah lama aku tak buat keja ni...) , on the way ke tempat keja hujan masih lagi lebat, dan juga angin pun agak kuat...



You Might Also Like

2 comments