Korek lubang!

Friday, July 4, 2008

Korek lubang!



Adeeh..hari nih jadi sibuk lak, yer la hari jumaat.. bebudak ramai, dah tu pulak staf dah tak ramai yang ada di tempat masing-masing.. semua dok sibuk nak buat persiapan ke sukan perpustakaan semalaysia di Terengganu.. nasib baik lah ada sorang staf perpustakaan desa yang datang tolong aku, boleh lah jugak aku merayap tangkap gambaq depa ni buat keja... he hee depa ni dok buatkeja-keja korek lubang dan tanam 'kok' simen nih kat kawasan dalam perpustakaan, ni adalah sebahagian dari projek pembentungan negara, dan merupak kan projek bawah kerajaan pusat..
Huh seriau jugak aku tengok depa buat keja, dalam betui lubang yang depa korek ni.. boleh mencecah 20 kaki dalam nih.. sayup je kalau aku jenguk... dah tu ada lah mamat bangla yang dok buat free show.. hmm tah lah apap tujuan dia, nak memikat budak-budak hak mai perpustakaan ni kot..



Posted by Picasa

0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...